Stemmen Reynaers Projectprijs 2017 van start

Welk project volgt de villa in Zeist op als winnaar?

Het publiek kan vanaf nu tot en met 22 december 2017 stemmen voor de Reynaers Projectprijs 2017.

Welk project volgt de villa in Zeist op als winnaar van de Reynaers Projectprijs? De villa, een ontwerp van Peter Keijsers van Bedaux de Brouwer architecten, won in 2016.

Net als vorig jaar, bepaalt het publiek de winnaar van de projectprijs. De vakjury nomineerde hiervoor 10 projecten waarop het publiek vanaf nu kan stemmen op de speciale website. Stemt u ook?

Architect geeft toelichting op zijn ontwerp in korte video
De architect geeft in een korte video toelichting op zijn ontwerp en de keuze voor het gebruik van aluminium systemen in de gevel. Ook is er een uitgebreide projectbeschrijving en fotoreportage beschikbaar. Op deze manier kunt u de projecten beter beoordelen.

Stemmen is eenvoudig en kost weinig tijd
Het publiek kiest uit de genomineerden zijn favoriete top drie. De winnaar ontvangt 2.500,00 euro. Eenzelfde bedrag doneert Reynaers aan een goed architectuur-doel. Peter Keijsers koos voor de renovatie van klaslokalen van een Fairtrade-coöperatie in Paraguay.

Klik hier en stel uw favoriete top 3 samen.
Stemmen kan tot en met 22 december 2017

Het project met de meeste stemmen en hoogste beoordeling wint de publieksprijs van de Reynaers Projectprijs en volgt daarmee de villa in Zeist op. Heeft u al gestemd?