Nominaties Reynaers Projectprijs 2018 bekend

De vakjury heeft de nominaties voor de Reynaers Projectprijs 2018 bekend gemaakt. Uit de ruim  50 inzendingen zijn 10 projecten genomineerd. Van deze projecten wordt in samenwerking met de architect een film gemaakt. Op basis daarvan kan het publiek in november stemmen. Het project met de meeste stemmen wint.

De 50 ingezonden projecten werden beoordeeld op het gebruik van de aluminium systemen van Reynaers in de gevel. Bovendien moest het project opgeleverd zijn in 2017/2018 en in Nederland staan.

Nominaties
De volgende projecten zijn genomineerd:

Vakjury
De samenstelling van de vakjury wijzigde dit jaar. De jury bestaat nu uit:

• Caroline Kruit, uitgever, hoofdredacteur en docent aan de Academy of Architecture
  • Max Brobbel, de architect van het winnende project van 2017
  • Claudia Graafland, bestuurslid van studievereniging voor architectuur AnArchi van TU/e
  • Dennis Aalbersberg, bestuurslid van studievereniging voor architectuur AnArchi van TU/e
  • Hans van der Looij, Sales & Marketing manager Reynaers

Winnaar
Momenteel wordt gewerkt aan het professioneel in beeld brengen van de projecten op film en foto. In november kan het publiek online stemmen op de genomineerden. Het project met de meeste stemmen wint uiteindelijk de Reynaers Projectprijs 2018 en daarmee 2.500,00 euro. Daarnaast doneert Reynaers een zelfde bedrag aan een goed architectuurdoel dat in overleg met de winnaar wordt bepaald.